Coloriet streeft er naar om uitstekende behandeling en zorg- en dienstverlening te bieden. Toch kan het zo zijn dat er iets (geheel of gedeeltelijk) niet naar uw wens verloopt of dat u ons iets wilt mee geven ter verbetering. Om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening aan u zo optimaal mogelijk te maken en ons steeds verder te verbeteren werken wij met een meld- en verbetersysteem.
Ook u kunt uw uitingen van ongenoegen of uw klacht rechtstreeks in dit systeem vastleggen. Dit kan door onderstaand formulier in te vullen. Het formulier wordt automatisch doorgestuurd naar de leidinggevende van de betreffende afdeling.
Indien u niet wilt dat uw gegevens of de klacht naar de leidinggevende van de betreffende afdeling gaat, verzoeken wij u dit formulier niet te gebruiken maar contact op te nemen met de klachtenbemiddelaar. Dit kan door te bellen met 06 8319 2368 of door een mail te sturen naar klachtenbemiddelaar@coloriet.nl
Uw gegevens worden enkel gebruikt om uw klacht te registreren en desgewenst telefonisch of per e-mail contact met u op te nemen. Meer informatie is te lezen in onze privacyverklaring.
Contact
Zorg regelen
Zorg aanvragen
Klantadvies
Klachtenprocedure
Contact
Zorg regelen
Zorg aanvragen
Klantadvies
Klachtenprocedure
© Coloriet 2024 – Privacyverklaring – Disclaimer – Algemene voorwaarden
Coloriet maakt gebruik van noodzakelijke, statistische en marketing cookies voor een optimale website ervaring.